Ime kvalifikacije | Magister medijske produkcije/magistrica medijske produkcijeDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
(splošne kompetence)
- poznavanje in razumevanje družbenih procesov,
- reševanje konkretnih problemov v poklicnem okolju,
- obvladovanje tehnik, metod in postopkov, ki so relevantne za uspešno poklicno delo,
- razvoj kritične in samokritične presoje,
- fleksibilno uporabo znanja v praksi,
- poznavanje koncepta kakovosti in vztrajno prizadevanje za kakovost strokovnega dela skozi avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost in (samo)evalvacijo v strokovnem delu,
- komuniciranje v domačem in mednarodnem okolju,
- etično refleksijo in zavezanost profesionalni etiki v družbenem okolju z vestnim spoštovanjem načela resnicoljubnosti, svobode, odgovornosti, odprtosti, strpnosti, pluralizma, ustvarjalnosti, izvirnosti, uravnoteženosti, pravičnosti, poštenosti,
- timsko delo, vzpostavljanje in vzdrževanje kooperativnih odnosov za delo v skupini in z uporabniki,
- prepoznavanje in izkoriščanje priložnosti, ki se ponujajo v delovnem in družbenem okolju (ki se izkazujejo kot podjetniški duh in aktivno državljanstvo),
(predmetno specifične kompetence)
- strokovno utemeljeno poznavanje in razumevanje družbene vloge medijev,
- globlje razumevanje in ustrezno praktično obvladovanje tehnologij medijskega ustvarjanja,
- poznavanje in obvladovanje procesov in tehnik kreativnega ustvarjanja medijskih vsebin,
- reševanje konkretnih problemov s področja medijev in medijske produkcije z uporabo ustreznih metod, tehnik in postopkov,
- povezovanje koherentno obvladanega temeljnega znanja, pridobljenega pri obveznih predmetih, ter njegovo uporabo v praksi,
- pridobivanje, selekcijo, ocenjevanje in umeščanje novih informacij na področju medijev in njihovo interpretacijo,
- razumevanje metod kritične analize in razvoja ter njihovo uporabo pri reševanju konkretnih problemov pri delu v sodobnih medijih,
- razvoj veščin in spretnosti pri uporabi znanja na področju medijev ob reševanju teoretičnih, empiričnih ali praktičnih problemov,
- uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in sistemov na področju medijev in medijske produkcije,
- vzgojo in razvoj potrebe po samostojnem ustvarjanju na podlagi pridobljenih ustreznih strokovnih znanj in praktičnih veščin, brez katerih je delovanje posameznikov in skupin v sodobnih medijskih organizacijah preprosto nemogoče,
- vzgojitev primernih individualnih vrednot, vrlin in dobrih običajev kot tudi skupinskih vrednotnih sistemov, ki so nujni pogoj uspešnega delovanja sodobnih medijcev in medijev v razvitem svetu,
- organizacijske in vodstvene spretnosti, potrebne za načrtovanje, usmerjanje, spodbujanje, nadziranje, ocenjevanje in nagrajevanje samostojnega, vestnega in profesionalnega dela in/ali ustvarjanja posameznikov in skupin znotraj medijskih organizacij,
- plodno komuniciranje z različnimi deležniki na področju medijev.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje iz 1. v 2. letnik mora študent doseči najmanj 45 KT iz 1. letnika.
Doktorski študijski programi tretje stopnje (SOK: raven 10)
Študent zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti.