Ime kvalifikacije Magister kadrovskega managementa/magistrica kadrovskega managementaDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen študijski program prve stopnje v obsegu 180 kreditnih točk po ECTS (v nadaljevanju KT) ali
  • zaključen triletni dodiplomski študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004.
ISCED področje ISCED področje
Poslovne in upravne vede, pravo
ISCED podpodročje isced podpodročje poslovanje in upravljanje, menedžment
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • analize, sinteze in predvidevanja rešitev ter posledic,
  • uporabe znanja v teoriji in praksi,
  • uporabljanja znanja, informacij in informacijske tehnologije pri svojem delu,
  • učinkovitega poučevanja,
  • analiziranja problemov in predstavljanja njihovih rešitev za različno populacijo z uporabo različnih tehnik,
  • obvladanja raziskovalnih metod, postopkov in procesov, razvoja kritične in samokritične presoje,
  • razvijanja ustvarjalnosti pri razvoju projektov, iniciativnosti v vodstvenih procesih in samostojnosti pri opravljanju delovnih nalog,
  • vzpostavljanja učinkovitih odnosov z drugimi in sodelovanja z delovnim in družbenim okoljem, 
  • razvoja veščin skupinskega dela z upoštevanjem raznolikosti, večkulturnosti in etičnosti,
  • lastnega razvoja učenja in kariere, stalnega poklicnega razvoja (vseživljenjsko učenje, izobraževanje oz. usposabljanje),
  • razvijanja in uporabe organizacijskih in vodstvenih sposobnosti,
  • razvijanja osebnih vrednot in poklicne etike,
(predmetnospecifične kompetence)
  • razumevanja vseživljenjskega učenja s študijem teoretičnih in metodoloških konceptov,
  • samostojnosti pri načrtovanju ter razvijanju izobraževalnih pristopov k vseživljenjskemu učenju,
  • uporabljanja teoretičnega znanja s področja vseživljenjskega učenja pri razvijanju sodobnega družbenega življenja,
  • razvijanja dolgoročnih, srednjeročnih in kratkoročnih načrtov razvijanja vseživljenjskega učenja na različnih področjih,
  • reševanja konkretnih problemov na področju vseživljenjskega učenja,
  • načrtovanja in izvajanja inovativnih projektov na področju vseživljenjskega učenja, z upoštevanjem družbenih in organizacijskih okoliščin, v katere se bo učenje implementiralo,
  • razvijanja sistemskih kompetenc na področju managementa, kakovosti, ustvarjalnosti ter vodenja skupin,
  • sodelovanja z izobraževalnim okoljem ter lokalnim in širšim družbenim in delovnim okoljem,
  • povezovanja in kombiniranja formalnih in neformalnih oblik izobraževanja pri načrtovanju in izvedbi vseživljenjskega učenja,
  • svetovanja organizacijam pri snovanju, načrtovanju, izvedbi, nadzorovanju ter vrednotenju mehanizmov usposabljanja in izobraževanja v procesu vseživljenjskega učenja,
  • integracije informacijsko-komunikacijske tehnologije ter e-učenja v izobraževalne procese in procese usposabljanja,
  • načrtovanja razvoja človeških sredstev v storitvenih, gospodarskih in drugih dejavnostih z omogočanjem in spodbujanjem učenja, kritične samorefleksije ter timskega pristopa k učenju.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

 

Študent lahko napreduje v 2. letnik, če zbere 45 KT 1. letnika.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Samostojni visokošolski zavod, Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije

URL