Ime kvalifikacije | Diplomirani inženir gradbeništva (un)/diplomirana inženirka gradbeništva (un)Dodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma prve stopnje (UN) |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Visokošolsko univerzitetno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
3 leta
|
Kreditne točke | 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Tehnika, proizvodne tehnologije in gradbeništvo
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 7 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
(splošne kompetence)
- projektiranja in izvajanja gradbenih del v smislu ustrezne kakovosti in cene ter izvajanja neodvisne tehniške presoje na podlagi znanstvene analize in sinteze,
- kreativnega dela v timu gradbenih projektantov in izvajalcev gradbenih del,
- povezovanja osnov inženirske ekonomike in problematike varstva okolja s problematiko projektiranja gradbenih konstrukcij in gradbenih izdelkov,
- večje kreativnosti in inovativnosti kot rezultat interdisciplinarnosti študija,
- uporabe znanja v praksi,
- analize, sinteze in predvidevanja rešitev ter posledic,
- obvladovanja osnov raziskovalnih metod, postopkov in procesov, razvoja kritične in samokritične presoje,
- razvoja komunikacijskih sposobnosti in spretnosti, vključno komunikacij v mednarodnem okolju,
- etične refleksije in zavezanosti profesionalni etiki,
- kooperativnosti, dela v skupini, tako v interdisciplinarnem kot mednarodnem okolju,
(predmetnospecifične kompetence)
- obvladanja znanj s področja projektiranja, organiziranja, managementa in vodenja gradbenih del in gradbene proizvodnje, gradbene informatike, ekologije, urbanega planiranja in okoljske politike,
- poznavanja in razumevanja utemeljitev in zgodovinskega razvoja gradbene vede (predmet »Uvod v gradbeništvo«),
- komuniciranja znotraj organizacije in navzven s partnerji in strankami (predmeta »Etika in inženirstvo«, »Organizacija grajenja«),
- reševanja posameznih (manj zahtevnih) delovnih problemov z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
- samostojnega dimenzioniranja gradbenih elementov, vendar jih še ne povezuje v celote (objekte), zato ni zmožen projektiranja celotnih objektov,
- samostojnega in kreativnega opravljanja določenih (manj zahtevnih) nalog s področja gradbeništva, zmožen je opravljanja posameznih zahtevnejših nalog znotraj skupine, ter asistiranja pri vodenju obstoječih tehnoloških postopkov v prvi alineji opisanih dejavnosti in njihovega posodabljanja,
- koherentnega obvladovanja temeljnega znanja (naravoslovne vede, matematika, informatika, mehanika, gradbeni materiali) ter povezovanja znanja z različnih področij in njihove aplikacije,
- uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije in sistemov na temeljnem in osnovnem strokovnem področju,
- umeščanja novih informacij in interpretacij v kontekst temeljne discipline,
- razumevanja splošne strukture temeljne discipline ter povezanosti med njenimi poddisciplinami,
- razvoja veščin in spretnosti pri uporabi znanja na določenem strokovnem področju.
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse z učnimi načrti predpisane obveznosti in dosegel 60 kreditnih točk po ECTS.
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Študent konča študij, ko opravi vse predpisane obveznosti v obsegu 180 kreditnih točk po ECTS, vključno s praktičnim usposabljanjem in diplomskim delom.