Ime kvalifikacije Concierge – Skrbnik/skrbnica gostovDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Nacionalna poklicna kvalifikacija, SOK raven 6
Vrsta kvalifikacije Poklicna kvalifikacija
Vstopni pogoji

 

  • Izobrazba najmanj na ravni SOK 5 in
  • najmanj tri leta delovnih izkušenj s področja hotelirstva, ki jih kandidat dokaže s pogodbo o zaposlitvi ali drugo pogodbo o delu in z delodajalčevim referenčnim pismom, in
  • znanje tujih jezikov:
    • 1. angleščina – znanje najmanj na ravni, primerljivi B1 (kar kandidat dokazuje z zaključnim spričevalom srednjega splošnega izobraževanja za predmet angleščina ali z opravljeno splošno ali poklicno maturo iz angleščine na ravni najmanj B1, z drugim javnoveljavnim certifikatom za raven najmanj B1, s spričevalom o uspešno zaključenem najmanj osnovnem izobraževanju, kjer se pouk izvaja v angleščini, izdano v Sloveniji ali tujini) in
    • 2. tuj jezik – po izbiri, znanje najmanj na ravni, primerljivi B1 (kar kandidat dokazuje z zaključnim spričevalom srednjega splošnega izobraževanja za izbrani tuj jezik oz. opravljeno splošno ali poklicno maturo iz izbranega jezika na ravni najmanj B1 ali z drugim javnoveljavnim certifikatom za raven najmanj B1 ali s spričevalom o uspešno zaključenem najmanj osnovnem izobraževanju, kjer se pouk izvaja v izbranem jeziku ali za izbrani predmet, izdano v Sloveniji ali v tujini)

 

ISCED področje ISCED področje
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
ISCED podpodročje isced podpodročje hotelirstvo in gostinstvo
Raven kvalifikacije

SOK 6
EOK 5

Kandidat/kandidatka je zmožen/zmožna:

  • načrtovati, pripraviti in kontrolirati lastno delo,
  • voditi, nadzorovati in koordinirati delo sodelavcev v hotelski recepciji ter koordinirati delo med različnimi oddelki hotela,
  • sprejemati in nameščati hotelske goste ter jim dodeljevati statuse,
  • opravljati redne in ekskluzivne storitve za goste različnih statusov,
  • komunicirati s sodelavci, poslovnimi partnerji in z gosti,
  • komunicirati v angleškem jeziku in še najmanj v enem tujem jeziku v vsakdanjih delovnih situacijah,
  • obvladati verbalno in neverbalno komuniciranje in oceniti osebnostni profil gosta,
  • uporabljati podjetniška znanja in spretnosti ter delovati v timu,
  • uporabljati sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo in programska orodja,
  • obvladati ponudbo hotela in destinacije ter opravljati aktivnosti ponudbe in prodaje za dobro prepoznavnost hotela in destinacije,
  • racionalno uporabljati energijo, material in čas,
  • zagotavljati delovno varnost in upoštevati okoljevarstvena načela.

Preverjanje in ocenjevanje izvajajo komisije za preverjanje in potrjevanje NPK, ki jih imenuje Državni izpitni center (RIC). Člani komisije morajo imeti licenco RIC. Najdemo jih tukaj [2].

Potrjevanje

V postopku svetovanja kandidat pripravi osebno zbirno mapo, ki jo komisija ovrednoti, in če je kandidat v njej predložil verodostojna, veljavna in ustrezna dokazila o znanjih, spretnostih in kompetencah iz poklicnega standarda, lahko komisija: 

  • prizna znanja in spretnosti poklicnega standarda v celoti,
  • prizna znanja in spretnosti poklicnega standarda delno in določi  tista znanja, spretnosti in kompetence, ki jih bo preverjala,
  • ne prizna nobenih znanj in spretnosti poklicnega standarda, ker kandidat ne dokazuje nobenih znanj, spretnosti in kompetenc iz poklicnega standarda, in bo preverjala smiselno celotni poklicni standard. 

Način preverjanja

Praktično preverjanje z zagovorom.

Kandidat dokaže, da dosega znanja, spretnosti in kompetence, določene v katalogu standardov strokovnih znanj in spretnosti.

Izvajalci postopkov za ugotavljanje in potrjevanje NPK so vpisani v register izvajalcev, ki se vodi v zbirki nacionalnega informacijskega središča za poklicne kvalifikacije. To so: poklicne šole, podjetja, medpodjetniški izobraževalni centri, šole za izobraževanje odraslih, gospodarske zbornice.

URL