Ime kvalifikacije | Magister zdravstvene nege/magistrica zdravstvene negeOdstrani iz primerjalnika [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Zdravstvo in socialna varnost
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- analizo, sintezo, predvidevanje in planiranje rešitev ter posledic na svojem strokovnem področju v novih in neznanih okoliščinah s širokim (multidisciplinarnim) pristopom; povezovanje znanja in reševanje kompleksnih situacij,
- inovativno prispevanje k razvoju in aplikaciji novih idej povezanih z raziskovanjem,
- avtonomnost pri strokovnem delu in pri sprejemanju strokovnih odločitev,
- kritično samoocenjevanje učinkovitosti in uspešnosti izbranih metod in postopkov,
- ravnanje tudi v primeru enostavnih in nepopolnih informacij, vendar z upoštevanjem socialne in etične odgovornosti povezane z uvajanjem znanja in odločanja,
- razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti - tudi v mednarodnem okolju; razlago odločitev, kakor tudi znanja in razlogov na katerih temeljijo, na jasen in nedvoumen način in sicer strokovnemu in nestrokovnemu občinstvu,
- vodenje skupinskega dela, delo v skupini ter strpno sprejemanje in upoštevanje tvornih kritik in pripomb,
- kritično preverjanje informacij in dogodkov v lokalnem, nacionalnem in mednarodnem kontekstu in dogajanju,
- zavezanost profesionalni etiki, etično refleksijo in ravnanje v primeru etičnih dilem v zdravstveni negi,
(predmetnospecifične kompetence)
- razumevanje zdravstvene nege kot znanstvene discipline,
- uporabo modelov zdravstvene nege in proučevanje konceptov, povezanih z umetnostjo in znanostjo zdravstvene nege,
- spremljanje, kritično ocenjevanje in aplikacijo sodobnih trendov razvoja (evropskih in svetovnih) na področju organiziranja in vodenja zdravstvene nege, kot pomembnega sestavnega dela zdravstvene dejavnosti, zdravstvenih politik in skrbi za javno zdravje,
- organiziranje, načrtovanje in nadziranje delovanja procesov zdravstvene nege in vodenje zdravstvenih timov na vseh ravneh zdravstvene dejavnosti, s skupnim temeljnim namenom izboljšanja kakovosti zdravstvene oskrbe,
- preučevanje, snovanje, razvoj in uvajanje sodobnih rešitev na področju organiziranja, načrtovanja in nadziranja delovanja procesov zdravstvene nege in vodenje zdravstvenih timov z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
- preučevanje, snovanje, razvoj in uvajanje sodobnih rešitev na področju zdravstvene nege,
- osebnostni in profesionalni razvoj ter nesebično prenašanje omenjenih spretnosti in znanj na sodelavce v zdravstvenem timu ter kolektivno delovanje,
- poznavanje in uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij in informacijskih sistemov.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Pogoj za prehod v 2. letnik je 48 ECTS.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti: 8 obveznih predmetov, izbirne predmete v obsegu 30 ECTS in magistrsko nalogo.