Primarni zavihki
Magister profesor nemščine kot tujega jezika in …/magistrica profesorica nemščine kot tujega jezika in …
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister profesor nemščine kot tujega jezika in …/magistrica profesorica nemščine kot tujega jezika in …Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- logično, abstraktno, analitično, sintetično mišljenje,
- reševanje problemov in konfliktov ter ustrezno odzivanje na nove situacije,
- kritično vrednotenje učinkovitosti drugih in lastne učinkovitosti,
- poznavanje različnih virov informacij, samostojno iskanje novih virov znanja na različnih področjih in njihovo učinkovito uporabo,
- kritično vrednotenje in ustrezno uporabo strokovnih in znanstvenih virov in literature predmetnega področja,
- uporabo IKT pri strokovnem delu in tudi za potrebe lastnega poklicnega razvoja,
- poglabljanje usvojenih znanj in povezovanje z različnimi področji ter prenos v prakso,
- timsko delo ter sodelovanje z različnimi poklicnimi in socialnimi partnerji,
- odgovorno usmerjanje lastnega poklicnega razvoja v procesu vseživljenjskega učenja, zlasti poglabljanje tujejezikovnih zmožnosti,
- razumevanje športa kot osnove zdravega načina življenja,
- suvereno in ustrezno rabo tujega jezika - nemščine v pisni in ustni obliki na nivoju C1-C2, in sicer kot vsebine in medija sporazumevanja v zasebnem in poklicnem življenju,
- reševanje jezikovnih problemov in konfliktov v vsakdanjem sporazumevanju in jezikovnem učenju/poučevanju,
- tvorjenje jezikovno in pragmatično-slogovno ustreznih ter koherentnih besedil izbranih besedilnih vrst v nemščini, ki so v rabi pri vsakdanjem sporazumevanju in pedagoškem delu,
- jezikovno in situacijsko ustrezno govorno nastopanje in sporazumevanje,
- razumevanje značilnosti in položaja posameznih jezikovnih zvrsti nemškega govornega prostora in povezovanje tega znanja z analizo avtentičnih besedil,
- razumevanje slovnične in leksikalne sistemskosti sodobnega nemškega jezika ter pomenske, kognitivne, kulturne in medkulturne razsežnosti besedja,
- poznavanje tipologije slovnic in kritično rabo slovniških in drugih jezikovnih priročnikov za nemški jezik,
- poglobljeno, kritično in samostojno delo s primarno in sekundarno literaturo nemškega govornega prostora,
- poglobljeno in razširjeno poznavanje značilnosti književnosti od začetka 20. stoletja do danes,
- poglobljeno razumevanje literarne produkcije in recepcijo v primarno estetskem ter kulturnozgodovinskem in medkulturnem kontekstu,
- prepoznavanje in upoštevanje kulturnih različnosti učečih se in kulture nemškega in drugih govornih področij ter posledično spodbujanje lastne kulturne zavesti,
- razumevanje razmerja med literarnimi in drugimi družbenimi sistemi,
- uporabo ustreznih pristopov dela v razredu, in sicer glede na socialno, kulturno in etnično in jezikovno različnost učencev,
- delo v razredu pri pouku tujega jezika, delo zunaj razreda in s socialnimi partnerji ter samostojno organizacijo in evalvacijo vzgojno-izobraževalnega dela,
- razvijanje jezikovne kompetentnosti in spretnosti učečih za pridobivanje znanja v procesih vseživljenjskega učenja,
- razumevanje razvojne zakonitosti posameznika, zlasti kognitivno-psihološke, sociološke in didaktične zakonitosti pridobivanja in učenja jezika, predvsem tujega jezika v različnih starostnih obdobjih, in temu ustrezno prilagajanje jezikovnega poučevanja,
- samostojno, (samo)kritično, (samo)refleksivno in (samo)ocenjevalno poklicno delo,
- medpodročno povezovanje vsebin poučevanja nemščine in drugih predmetov,
- jasno, sistematično in natančno načrtovanje dela pri pouku tujega jezika - nemščine v razredu na makro in mikro ravni,
- zagotavljanje kontinuitete učenja in dela ter napredovanje ob upoštevanju nacionalne, regionalne in šolske kurikularne politike,
- delo s posamezniki, ki kažejo nadpovprečne rezultate pri pouku tujega jezika, ki imajo posebne izobraževalne potrebe in ki imajo učne težave pri pouku nemščine,
- spodbujanje interaktivnega dela pri vseh oblikah poučevanja,
- preverjanje in ocenjevanje znanja tujega jezika in drugih dosežkov učečih v skladu z nacionalnimi in/ali drugimi standardi.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za napredovanje v 2. letnik programa zbrati najmanj 21 ECTS, in sicer z opravljanjem obveznosti pri naslednjih predmetih in učnih vsebinah: PDP sklop, Ustno in pisno izražanje, Didaktika nemščine I in Pedagoški praktikum I – nemščina. Hkrati mora zbrati tudi število ECTS, ki ga predvideva drugi izbrani dvopredmetni študijski program.
Študent zaključi dvopredmetni študijski program, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti na obeh delih dvopredmetnega študijskega programa in tako skupno zbere najmanj 120 ECTS (60 ECTS na enem in 60 ECTS na drugem delu dvopredmetnega študijskega programa).
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane