Primarni zavihki
Diplomirani športni trener (vs)/diplomirana športna trenerka (vs)
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Diplomirani športni trener (vs)/diplomirana športna trenerka (vs)Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Visokošolsko strokovno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
Vsi kandidati morajo opraviti preizkus motoričnih sposobnosti ter predložiti vsaj eno od naštetih dokazil: |
ISCED področje |
ISCED področje:
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: šport |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
(splošne kompetence)
- sintetično-analitičnega, ustvarjalnega mišljenja in reševanja problemov,
- etične refleksije in zavezanosti profesionalni etiki,
- kooperativnosti, dela v skupini,
- razvoja komunikacijskih sposobnosti in spretnosti,
- uporabe znanja v praksi,
- avtonomnosti v strokovnem delu, (samo)kritičnosti, (samo)refleksivnosti, (samo)evalviranja in prizadevanja za kakovost,
- splošne razgledanosti, sporazumevanja s strokovnjaki drugih strokovnih in znanstvenih področij,
- iniciativnosti/ambicioznosti, vrednote stalnega osebnega in strokovnega napredovanja,
- občutljivosti (osveščenosti) za naravno in družbeno okolje, nacionalno kulturo, dediščino, identiteto, multikulturnost in nediskriminativnost,
- temeljne informacijske pismenosti, uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije,
- organizacijskih in vodstvenih sposobnosti in spretnosti v športu,
- upravljanja s časom, samostojnega načrtovanja,
- poznavanja socialnih sistemov, posebej procesov v športu,
- občutljivosti/odprtosti za ljudi in socialne situacije,
- poznavanja razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznika,
- poznavanja institucionalnih okvirov dela,
- razumevanja individualnih vrednot in vrednostnih sistemov,
(predmetnospecifične kompetence)
- poznavanja in razumevanja področja športa v različnih pojavnih oblikah,
- koherentnega obvladovanja temeljnih znanj o športnem treningu, ki zagotavljajo uspešno strokovno delo ter upoštevanja spoznanj mejnih znanstvenih področij v procesu treninga,
- uspešnega in racionalnega načrtovanja, priprave, organiziranja, vodenja, evalviranja, analiza in korekcije celotnega procesa treninga,
- razumevanja in uporabljanja didaktičnih načel pri treningu v vseh starostnih kategorijah,
- spremljanja razvojnih trendov športnega treniranja, pridobivanja novih informacij, interpretacij in postopkov ter umeščanja le-teh v proces sodobnega treninga,
- spoštovanja načela pozitivne transformacije vseh razsežnosti psihosomatičnega statusa športnikov/ic,
- reševanja problemov pri treningu s pomočjo racionalnih, strokovno in raziskovalno utemeljenih postopkov,
- razumevanja splošne strukture procesa treninga v vrhunskem tekmovalnem športu ter povezanosti z njenimi poddisciplinami,
- razumevanja in uporabe metod kritične analize v procesu športnega treniranja ter njihove uporabe v reševanju konkretnih delovnih problemov,
- razvoja praktičnih veščin in spretnosti v uporabi znanja neposredno v procesu treninga ter pri organizacijskem in vodstvenem delu v športnih organizacijah,
- učinkovite uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v procesu športnega treninga,
- uspešnega iskanja in spodbujanja športno nadarjenih otrok in mladostnikov,
- komuniciranja s strokovnjaki iz sorodnih področij, ki jih šport v svojem bistvu zajema (medicina, psihologija, sociologija, pravo),
- svetovanja in sodelovanja v programih izobraževanja amaterskih in profesionalnih kadrov v športu,
- sodelovanja v dodatnih športnih programih osnovnih in srednjih šol,
- sodelovanja in komuniciranja s športniki, starši, klubom in širšim okoljem.
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje iz prvega v drugi letnik mora študent opraviti študijske obveznosti v obsegu najmanj 42 ECTS iz nabora predmetov prvega letnika.
Za napredovanje iz drugega v tretji letnik mora študent opraviti vse študijske obveznosti iz prvega letnika (zbrati 60 ECTS) ter študijske obveznosti v obsegu najmanj (nadaljnjih) 42 ECTS iz drugega letnika.
Diplomirani športni trener (vs)/diplomirana športna trenerka (vs)
SOK 7
EOK 6
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 8 / EOK 7
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Študent mora za dokončanje študija opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti in zbrati najmanj 180 ECTS.
Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane